TyraTok

Livet är ett äventyr!

Stordåd...

Publicerad 2011-04-03 17:18:27 i Allmänt,

... har jag utfört idag... i alla fall i mina ögon... jag gav mej ut på en promenad tvärs över staden. 

Lite dumdristigt kom jag på efter en bit för om ryggen låser sej kommer jag nog inte ens på en buss...
Men nu gick det bra, trots att det började regna efter cirka en halvtimme och jag fick gå sakta sista tiden för höfterna sa ifrån.

Men efter 1 timme och 24 minuter var jag framme hos sonen och vi röjde igenom källaren så vi kan börja flytta över grejer inom snar framtid.
Vi slängde alla gamla slalomskidor och pjäxor bland annat... skulle man få en sådan tanke får man hyra utrustning.
En isärplockad garderob åkte samma väg,  gud så fula garderober det är i den lägenheten så alla går nog samma öde till mötes när vi väl börjar flytta.
En gammal stereomöbel och en ful trådhylla från ICA hade jag sparat... varför det?

Nu blev det ganska mycket kvar men det är sonens ex-flickväns som ska hämta sina kartonger och kassar  och så har dotter D saker där som hon får sortera och ta med när hon flyttar i höst... var hon nu hamnar då.


Kommentarer

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-04-04 06:06:42

Bra jobbat. Skönt att få undan och rensat!



Kram

Postat av: Berith

Publicerad 2011-04-04 07:37:24

Snart så hamnar du på rätt sida av stan igen....

Postat av: Ia

Publicerad 2011-04-04 16:07:21

På min sida av stan kan man åka buss :P

Postat av: Mia

Publicerad 2011-04-09 10:33:40

Har sonen ett så stort förråd!? Vilken bra motion du fick promenad på 1,5 timme är inte fy skam. Och sedan ingen vila och ro utan pang på rödbetan i förrådet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela