TyraTok

Livet är ett äventyr!

Imorgon börjar jobbet...

Publicerad 2011-08-15 22:00:39 i Allmänt,

... men än så länge har jag ingen större ångest,  kanske tack vare besöket hos min bloggkompis Paula!

Det var så kul att träffa henne, kändes som om vi känt varandra länge redan. :o)
Jag hann träffa hennes trevliga Hasse, fick god lunch, prommis med lilla Blinka i de vackra omgivningarna, kaffe och mycket snack,  stort tack för det!



Jag återkommer, var så säker!

Igår for mannen till Norge för bodelning och tog med sej kompis R för att hinna med lite fiske också.
Känner mej lite blåst för att han inte ställde upp på det jag önskade i sommar utan fixade ännu en fiskeresa till sej själv...  jaja... nästa sommar planerar jag själv helt enkelt så jag kommer dit jag vill.

Imorgonbitti ska jag träffa dotter J halv åtta för att få igen min cykel som hon lånat några veckor och sedan cykla vidare ner mot jobbet...  åh vad jag kommer att sakna mina underbara sovmorgnar!

Kommentarer

Postat av: Stattinskan

Publicerad 2011-08-16 08:37:59

Det är riktigt trevligt när man träffar bloggisar i verkligheten och ännu roligare när det "klickar" :-)

Ja, planera du för egen del om du inte får som du vill ;-D

Gomorron till dig

Postat av: E

Publicerad 2011-08-16 11:28:35

Ja snart är mina sovmornar också ett minne blott! :0) Men tiden går i ett huj, snart är det midsommar igen!

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-08-16 12:17:00

Tack för igår, hur trevligt som helst!

Hoppas återgången till arbetet blev betydligt bättre än väntat...

Kramen

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-08-16 12:21:34

oops Titti, jag publicerade ett foto på dig i min blogg, utan att be om lov! Hojta till direkt om du vill att jag tar bort det! Har inte länkat till din blogg, så ingen kan koppla ihop er...

Postat av: Selma

Publicerad 2011-08-16 15:04:14

Jag tror att det kan vara klokt att ha själva bodelningen utan respektive inte minst för de stackars respektivarna.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-08-16 22:16:40

Håller med, det är sovmorgnarna man saknar efter semestern

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-08-16 22:17:45

Vilken stursk sötnos!



Nu har jag gjort färdigt i gästrummet där byrån står, den Du ruskade på. Den kommer på bloggen imorgon tror jag.

Postat av: Zarah

Publicerad 2011-08-17 09:45:50

Trist att du känner dig sviken, fisket kunde han ju skippat. Bodelningen var ju tvunget förstås.



En söting till vovve!

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-08-17 20:18:26

Sovmorgnarna är bara så härliga. Men nu är det slut på dem för denna gång.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela