TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jan Bylund...

Publicerad 2011-08-02 20:47:48 i Allmänt,

... ska tydligen ta över Bingo-Lotto... det trodde jag väl aldrig att det skulle bli en stå-uppares lott men det kanske bli bra.
Att slippa överhurtiga Lotta Engberg gör ju inget... fast nu spelar jag ju inte... tittar inte ens så egentligen spelar det ingen roll.
Jo just... nu när jag inte kört blommor har jag faktiskt spelat dagen före julafton mellan stöken.

Jag minns när sonen spelade basket eller innebandy eller fotboll eller om det var i judon...ja ja... i alla fall skulle han sälja två lotter varje vecka och fadern tog en och jag en.
Jag stod och strök partykläderna en lördagkväll för det var på den tiden jag var partypingvin,  och så ringde exmannen.
-Kollar du på Bingo-Lotto?
-Eh nej!
-Har du tretton i slutsiffra?

Jag hastar och kollar...  jodå!
-FAN, då har du vunnit 2 500 pix på On-Off sa han och la på luren! :o)

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2011-08-03 11:01:07

Jag tror faktiskt ärligt talat inte jag har sett ett enda helt Bingo-Lotto.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela