TyraTok

Livet är ett äventyr!

Pergamentkänsla...

Publicerad 2011-08-03 19:39:47 i Allmänt,

... har jag åter i fejan efter en dag på stranden med många dopp i det 23-gradiga vattnet.

Jisses vilket väder man prickade in när man tog sen semester!
Jag försöker i och för sej alltid ha semester i augusti eftersom jag oftast har tur med solen då.
Jag hade egentligen tänkt mej Öland denna vecka med husbilen men så blev det inte av olika anledningar men ön ligger kvar och vi har ett finfint bad här i form av Björnön med lång sandstrand.

Imorgon far vi upp till stugan där sonen med en kompis redan är,  och på fredag kommer dotter J med pojkvän ihop med exmake med familj,  kräftskiva vankas på lördag! :o)
Efter denna helg har jag en hel veckas semester kvar!


Kommentarer

Postat av: znogge

Publicerad 2011-08-03 21:13:49

Hoppas sista semesterveckan blir alldeles underbar!



Kram

Postat av: Selma

Publicerad 2011-08-06 09:09:10

Skönt med semester kvar.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-08-06 09:46:37

Vilken tur med semestervalet! Du jobbade under regnperioden

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela