TyraTok

Livet är ett äventyr!

Dagen som idag...

Publicerad 2011-12-15 22:44:18 i Allmänt,

... gick i rasande fart!

God mat på Stadshotellet bjöd jobbet på.



Efter detta årets sista enhetsmöte och efter det glöggkväll på jobbet.  Vi blev bara sex tappra men det var så trevigt så.  Sedan gick vi ut på staden ett tag och kollade runt lite.



Inte så snygg dekoration i släckt läge men...



... mycket bättre tänd i kvällsmörkret.



Mr Snowman... american style... tja...

... men dessa sötnosar fick åka med hem.



Kändes lite mysigt att gå under denna ljusmatta i luften.



Tyvärr fick inte staden upp all belysning till första advent och en del av det nya lyser inte...

Vid 20-tiden plockade kollega B:s snälla man upp oss så jag fick skjuts hem till porten och när mannen kom hem åkte vi på Max och åt en burgare.
Borde slå in en massa julklappar som mannen köpt på sitt håll och jag på mitt men hamnade framför TV:n, gillar Tomten är far till alla barnen,  man kan se den hur många gånger som helst. :D

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-12-16 04:25:49

Va fint man har juldekorerat i Din stad! Det ser nytt ut.

Postat av: Selma

Publicerad 2011-12-16 13:57:51

Vi var faktiskt så duktiga att vi slog in nästan alla klappar igår. Familjerekord tror jag.

Postat av: E

Publicerad 2011-12-17 21:41:07

Vad fint du fått här då! :0)

Postat av: TT

Publicerad 2011-12-17 22:07:58

Mmm... men det går inte att lägga in sin profil och den gamla hängde inte med... nu är jag irriterad igen, haha.

Postat av: Zarah

Publicerad 2011-12-19 21:52:12

Mystomtar, var rätta ordet sa Zarah! Var köpte de dem? Finns kanske sådana även i min stad?

Postat av: admission essays

Publicerad 2011-12-20 01:51:40

I adore these days before christmas! Itis always so much beautiful in the streets

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela