TyraTok

Livet är ett äventyr!

Om en timme...

Publicerad 2011-12-01 13:34:33 i Allmänt,

... åker vi hela avdelningen till Skantzens Brukshotell i Hallstahammar för planeringsdagar med en övernattning.


(Bild lånad från deras hemsida)

Ska  bli skönt att komma iväg lite även om det i år bara blir några mil hemifrån.
Har aldrig varit där heller för den delen trots närheten till Västerås.

När jag kommer hem imorgon mot kvällningen hinner jag i princip bara kasta in väskan i hallen och gå vidare till nästa evenemang,  julbord med fritidskomittén och styrelsen för min bostadsrättsförening.
Trevligt det med tror jag! :o)

Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2011-12-01 16:43:44

Oj, va Du härjar! Hinner Du verkligen med att julstäda i år?

Postat av: Selma

Publicerad 2011-12-02 13:46:48

Hoppas du får en riktigt skön helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela