TyraTok

Livet är ett äventyr!

Regnet strilar...

Publicerad 2011-12-12 11:41:53 i Allmänt,

... och igår var det tredje advent... omysigt vill jag påstå!



Jag stökade på här hemma,  det känns som om man bara flyttar runt grejer men lite dammfritt blev det nog i alla fall.
Fick ett armband färdigt men inga julkort gjorda... får se om jag orkar pyssla lite idag för jag är hemma från jobbet, snorig, ont i halsen och hostar.
Detta har varit på G i två veckor men inte brutit ut... får se om man däckar eller om det vänder innan man blir riktigt risig...  det har jag inte tid med för jag har dragit ihop ett glöggmingel på jobbet på torsdag.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2011-12-12 13:45:21

Skynda dig att krya på dig så får vi väl önska oss ett mer juligt väder.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela