TyraTok

Livet är ett äventyr!

Februari redan!

Publicerad 2011-02-01 10:59:03 i Allmänt,

Tjo, nu går de undan, alla dagarna! ;o)

Redan februari och det är dagsljus när jag är framme vid jobbet!
Nu längtar jag verkligen efter våren så det skriker i kroppen.
Tänk när kvällarna blir ljusa också,  då kanske man får energi att pyssla med något vettigt på kvällarna istället för att bara slappa och slumra i soffan.

 

Igår blev det ingen zumba p g a kvinnobesvären som aldrig avtar... suck... men jag tar nya tag med afron imorgon.
Jag har till och med köpt ett nytt snyggt träningslinne.




Jag har dessutom tagit mej i kragen och rört mej mer än jag brukar genom promenader till och från jobbet, försökt gå två powerwalks även varje helg och börjat på afro,  det hann bli två gånger i janauari.
Zumban har jag bara hunnit gå på en gång under årets första månad men det ska förhoppningsvis bli oftare.

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-02-02 06:16:09

Bilden på Dig när Du hoppar rep där är bra, minen skvallrar om höga ambitioner och kläderna är verkligen väl matchade! ;-)

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-02-02 06:16:18

Bilden på Dig när Du hoppar rep där är bra, minen skvallrar om höga ambitioner och kläderna är verkligen väl matchade! ;-)

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-02-02 06:16:19

Bilden på Dig när Du hoppar rep där är bra, minen skvallrar om höga ambitioner och kläderna är verkligen väl matchade! ;-)

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-02-02 06:16:21

Bilden på Dig när Du hoppar rep där är bra, minen skvallrar om höga ambitioner och kläderna är verkligen väl matchade! ;-)

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-02-02 11:10:55

Visst är det härligt att vi går mot ljusare tider. Jag känner mig i alla fall piggare.



Ha en bra dag!

Postat av: Ia

Publicerad 2011-02-02 12:10:56

Det är suveränt nu...ljust nrä klockan är fyra...det liksom börjar pirra i kroppen nu :P

Postat av: Ia

Publicerad 2011-02-02 12:11:16

Kom på...snart är det dags att hålla betongkurs Tyra ;)

Postat av: anne

Publicerad 2011-02-02 20:13:07

Vilken rivstart på året!!!!



Är det födelsedagen som inspirerar kanske? :)



Jag ska på Bollywood-dans på lördag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela