TyraTok

Livet är ett äventyr!

Försöker tina upp...

Publicerad 2011-02-15 08:38:58 i Allmänt,

... mina iskalla knän och lår... man skulle haft långfillingar på sej helt klart men min tanke var att ta bussen i denna femtongradiga kyla.
Men när man ser bakänden på bussen susa iväg i kurvan... ja då får man gå!

Har lite träningsvärk i låren efter zumba-passet igår så det var nog i och för sej bara bra att jag knallade.

Får se vad en tisdag i februari har att bjuda på.
Gårdagens hjärtedag var som vilken dag som helst förutom att rara tjiefen bjöd oss på goda chokladhjärtan och jag såg att man nog kan få ett idag med när jag var och hämtade min frukostbanan i lunchrummet. :o)

Kommentarer

Postat av: Styleformen

Publicerad 2011-02-15 08:56:24

Godmorgon! Sovit gott? :)

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-02-15 10:12:25

Wow längtar du till våren? Härligt gult har du fått till här, man blir glad av färgen!

Ha en fin dag/Kramen

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-02-15 18:15:36

Det är verkligen ruggigt kallt just nu...Vinden är så jobbig också. I alla fall här i södern.



Kram

Postat av: Berith

Publicerad 2011-02-15 19:56:10

Kylan ska visst hålla i sig....men snart har vi vår!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-02-16 06:34:28

Praliner på alla hjärtans dag är inte fel. Ett arbetslag hos oss bjöd på det och jag tog en och lyckades drälla bort den. Jag lade den någonstans och hittade den inte sen. Hur senil får man bli??? Jag retar mig än! Jag håller på och gör iordning runt min byrå och tänkte ta några bilder och lägga ut sen när det är klart.

Postat av: Mia

Publicerad 2011-02-20 11:21:45

Jag tror du är upptinad nu... dags för en ny promenad i strålande solskensväder, om än kallt!?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela