TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ledig...

Publicerad 2011-02-16 08:56:22 i Allmänt,

... hade jag tänkt vara idag för att dotter J skulle komma till staden för att ta bort gips och stift i handen och ville ha mej med.

Hon hade fått en kallelse från ortopeden med tid idag men just själva klockslaget mindes hon inte.
 Självklart ringde hon dit för att kolla upp det.
Hon fanns inte inbokad!?
Jaha... nehej!?
Stor besvikelse för oss båda fast mest för henne förstås... besvärligt med gipset.
Nu fick hon tid på tisdag... hoppas dom noterat den nu då.

Hon var inte glad heller för att behandlingshemmet funderade på att skicka hem henne redan.
 Hon känner inte att hon mår bra alls efter avgiftning och nedtrappning... hoppas dom besinnar sej för hon klarar inte att bo själv i tvåan nu när T är borta också...
Eftervården här skulle bestå i att hon bor hemma och varje morgon ska åka till en dagverksamhet... mja... jag vet inte jag om det är vård eller behandling...
Hon skulle få besked idag så det är bara att vänta och se...

Själv väntar jag på fikarast och tinar mina kalla ben.
Trots tjocka benvärmare och bara 9 minusgrader var det kallt att gå.

Kommentarer

Postat av: Inga M

Publicerad 2011-02-16 09:32:38

Byrån är kanon! Jag är jättenöjd med den! Fast jag håller på och plottrar lite runt omkring och tänkte vänta med bilder tills allt var klart. Själva hopsättningen hade jag tänkt fota men den gjorde gubben när jag var på jobbet. Det tog 4 timmar! Och då är han snickare med full utrustning! Men det gör inget eftersom resultatet blev så bra.

Postat av: Berith

Publicerad 2011-02-16 09:54:19

Men va fasen, hur tänker dom ang. J. Förmodligen inte alls verkar det som...

Jag tar bort gipset idag, ska bli sååå himla skönt. Hoppas vara allt är som det ska..

Ha de'

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-02-16 15:49:33

Hör att det är sorg hos er också! Svärmor är alltså sambons mamma? Inte exets mamma? Haha, kan bli förvirrande ibland.

Styrkekramar till er

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-02-16 18:13:44

Men varför ska det vara så bråttom? Jo, pengar så klart men det blir inte billigare att förhasta sig. Hoppas det ordnar sig.

Postat av: Mia

Publicerad 2011-02-20 15:29:42

Även jag hoppas att hon får stanna på behandlingshemmet litet till, om det är det hon behöver.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela