TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lördagkväll...

Publicerad 2011-02-05 20:38:25 i Allmänt,

... är absolut ingen TV-kväll... och den här kvällen slår nog alla rekord!

Melodifestivalen är inget jag vill se,  alla dessa deltävlingar och musik som låter lika hela tiden... inte min kopp thé alls.

På fyran kör dom den urusla serien Välkommen åter... vilket bottennapp!!
Hittar inget alls på någon kanal alls... just nu är femman på med Funniest homevideos men jag känner i hela kroppan hur ont det gör när dom ramlar och har sej.

Mannen binder flugor... hmmm... ska man kanske göra en liten dykning in i hobbyrummets stök och försöka reda i röran...

Ringde till dotter J men hon sov redan så där blev ingen pratstund,  men jag har postat paket till henne med beställningen på kortlekar, cig, pengar och nötter.
Imorgon kommer T hit och äter lite älgfärsbiffar innan han far till sin destination.

Dagens middag blev kålpudding som är så himla gott och som man gör alldeles för sällan.
Tråkigt inlägg va? :o)

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2011-02-05 22:02:35

Kålpudding, ja, det var lääängesedan jag gjorde. Så enkelt också... fattar inte varför jag inte tänkt på att kålpudding finns!

Postat av: Inga M

Publicerad 2011-02-06 09:08:47

Din blogg är en dagbok och jag gillar att få kika in i andras dagböcker! Och jag gillar att skriva min egen. Visst är kålpudding himla god mat, men jag gör det väldigt sällan, gubben gillar inte.

Ha en bra söndag!

Postat av: Selma

Publicerad 2011-02-06 10:58:48

Det var en seg tv-kväll igår.

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-02-06 11:16:04

Kålpudding är väldigt gott så varför gör jag det i princip aldrig?



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela