TyraTok

Livet är ett äventyr!

Med lite tur så...

Publicerad 2011-02-17 17:16:46 i Allmänt,

... fick jag en tid för klippning redan i kväll när jag ringde efter jobbet.

Eftersom vi måste åka iväg uppåt redan på tisdag eller onsdag blir det lite stressigt att hinna få iordning sej själv och allt annat.
Begraving redan nästa fredag och över 100 mil att åka kräver lite planering.

Sonen är så himla snäll att han flyttar över hem hit när vi är borta så inte katterna blir själva. 
Exmaken tar hand om dotter J:s katter om nu inte hon kommer hem på tisdag.  Fick inte tag i henne igår så jag vet inte hur vårdplanen är fastslagen ännu. 

Så himla skönt att man har lite backup!
Hoppas dessutom att vi kan sova en natt hos dotter D i Nälden på vägen hem så vi kan umgås lite.
Och vilken tur att vi har så lite att göra på jobbet just nu.

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-02-17 17:59:11

Det var ovanligt snabba puckar! Men egentligen tycker jag det är så det ska vara, det är ganska onaturligt att vänta en månad på att begrava en anhörig, i storstäderna funkar det ju så. Som att alla måste hitta en lucka i almanackan när någon närstående har gått bort, helt horribelt egentligen, döden kommer ju inte förhandsaviserad!

Hoppas allt avlöper bra/Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela