TyraTok

Livet är ett äventyr!

Afro=superkul...

Publicerad 2011-01-19 19:11:31 i Allmänt,

... men ack och aj vad min ländrygg protesterade efter ca halva passet.



Det blev inga yviga rörelser eller böjningar sista 25 minutrarna kan jag lugnt säga... jäkla skit!
Mannen hämtade och så skulle vi handla... som jag hasade och staplade mej genom Coop i mina lila träningsbrallor och kängor... folk måste trott att han hade en förrymd mentalfånge med sej, hahaha.

Jaja,  nu har jag ätit grillad kyckling med grönsaker, tagit en varm dusch och ska bara ligga i soffan med värmedynan och glo på TV.
Ikväll är det i alla fall Halv åtta hos mej hos Örjan i byhåla. :o)

Katten går runt och gnäller men hon har i alla fall inte pinkat i soffan.
Imorgon ringer jag veterinären,  missade deras tid idag.
Säkert dags att göra små ingrepp på kissekatterna nu...

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-01-20 07:09:46

Jag ser att ländryggen nästan försvunnit på Dig, inte underligt om den gör ont! ;-)

Postat av: Ia

Publicerad 2011-01-20 11:24:10

Våra katter hade lite trix sig för men det försvann helt när de kastrerades men Era är väl inte så gamla...eller är det så att tiden går fort ;)



Som född gotlänning muttrade jag lite igår halv åtta...man kan inte kalla det för saffranspannkaka när det inte är risgryn i ;) Det var för övrigt uppror bland mina gotländska vänner på FB ^^,)

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-01-20 15:08:43

Det var skoj hos Örjan, känner du honom?

Jag var impad av Elvis-servisen, helt otrolig! Och god mat lagade han ju...

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-01-20 16:17:41

Ja Örjan verkade ju vara en trevlig prick! Och bilen är ju fantastisk. Undrar hur det ska gå för Mika ikväll, hon verkar vara lite stroppig tycker jag...

Postat av: Mia

Publicerad 2011-01-22 17:37:14

Men vad är det för afro-gympa som nästan tar död på dig? Det kan aldrig vara nyttigt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela