TyraTok

Livet är ett äventyr!

Det gick bra...

Publicerad 2011-01-21 22:35:34 i Allmänt,

... jag gick på kursen och fann den faktikst rätt intressant så här när man gått igenom grunderna förra gången och fick mer finesser denna gång.
Mycket excel har man lärt sej men med åldern och inget användande är det borta! :D

Efter kursen en rask... nästan i alla fall... promenad hem och fick se att mannen köpt rödtjut till mej!
Jag har hållit några vita veckor förutom två glas rött på AW:n förra torsdagen och idag kändes det som om det var dags att ta ett glas eller två igen. :o)

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-01-22 11:42:10

Telefonsamtal från Karlstad fick jag igår. Min byrå körs hit på tisdag i nästa vecka. Jag väntar såååå!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-01-22 11:43:17

Va konstigt, jag skrev en kommentar här och den finns inte. Ville bara säga att på tisdag får jag byrån, himla spännande.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-01-22 11:43:57

Asch, det var jag som hade för brått, nu syns båda, det var inte meningen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela