TyraTok

Livet är ett äventyr!

Det tog bara 8 dagar...

Publicerad 2011-01-13 12:59:09 i Allmänt,

... för dotter J att få recept på sina värktabletter efter operationen!?
Jag har ringt ortopeden varje dag och bokat telefontid och varje gång har dom ringt upp och sagt att det ska naturligtvis fixas till...

Fick ringa till mottagning också och beställa recpet för nu är ländryggen och jag osams.
Jag tror det beror på att jag hamnar på rygg när jag sover,  kanske för att tjock-katten vill ligga på mina ben, jag vet inte... men det känns inte bra.
Igår åkte jag dessutom på örorna,  gjorde en snygg luftfärd innan jag la mej på rygg när vi var ute och lunchade.
Tror inte det hjälpte upp situationen utan snarare tvärtom... idag har jag nästan ingen känsel i högerhand.
Det första jag gjorde imorse var att hälla ut hela muggen med hett kaffe över mitt bara ben.
Mycket oskönt!

Såja, nu har jag gnällt färdigt.
Nu ska jag gå på kurs, nya office-paketes excelprogram var inte solklart.
Sen blir det lite AW för att pigga upp mej.

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2011-01-13 15:51:00

Det hjälper ju inte att vara försiktig heller när det är så här halt! Det har vi båda fått erfara nu...skönt att det gick relativt bra för dig iaf!

Kramen

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-01-13 18:09:33

Men, du har ju broddar! Då ska man väl inte halka o ramla o slå sig!

Postat av: E

Publicerad 2011-01-13 20:20:27

Men människa, var rädd om dej! :0)

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-01-14 00:13:44

Jag skulle verkligen vilja gå på kurs för de där vanligaste programmen på datorn. Jag märker att jag använder bara det jag måste till vardags, resten har jag ingen aning om.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-01-14 07:21:11

Hur då uppdaterar?

Postat av: Madeleine

Publicerad 2011-01-14 08:36:03

God morgon! Har faktiskt klara mej från att dratta på rumpan, men det har varit nära. Ha en fin helg. Kram Madde

Postat av: Mia

Publicerad 2011-01-14 21:12:04

Jag har inte halkat omkull den här vintern - ÄN... de senaste 5-7 åren har jag minst en gång drattat på ändan/rygg.... Ska jag klara mig den här vintern måntro?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela