TyraTok

Livet är ett äventyr!

Här kommer jag!

Publicerad 2011-01-22 19:29:13 i Allmänt,



Ser ut som Batlady med vingar men det är bara jackan som är oknäppt... det blev lite varmt med en virre innan åket.

Sonen körde ut oss till Hallsta för pulkarace och det blev en rolig tillställning!



Kolla in dom här två små pudding-tvillingarna som var med!!



Min favoritsprit fick jag se i vinterskrud!!
Har blivit lovad en sådan fiiiin flaska på måndag, säljs tydligen bara januari ut.




Vilket kanonställe - Teknikbacken i Hallstahammar... man fick fjällfeeling med värmestuga, brasa och allt.

Denna tillställning som vännen Stefan ordnat från och med förra året ska vi besita varje år hädanefter... hur kul som helst och så himla trevliga människor som var med.

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2011-01-23 08:33:06

God morgon! Vilken härlig dag. Mintu är inte så tokigt. Kram Madde

Postat av: Berith

Publicerad 2011-01-23 09:00:36

Va häftigt, har aldrig hört talas om nåt liknande...

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-01-23 22:57:06

Det ser absolut fint ut, precis som i fjällen!



Jag ska inte skylla på Dig om jag är missnöjd med byrån, jag ska stå mitt eget kast. ;-)

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-01-24 12:59:07

Jag vill också åka pulka! Vi köpte en till Melissa när hon skulle komma hit, men så var hon ju sjuk hela helgen...Det är nästan så man måste ha en unge med sig för att inte bli tagen för en idiot i backen, fniss

Så dina katter är klara nu, vi har inte bestämt hur vi ska göra annat än att Torsten ska knipsas. Astrid skulle kunna få en kull som vi brukar göra med honorna, det är en hög mysfaktor på kattungar! Jag har alltid lyckats sälja dem till bra hem. Men vi får se hur det blir, kanske styr plånboken också., Håll tummarna för min gubbe som börjar nytt jobb idag!

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela