TyraTok

Livet är ett äventyr!

Hungrig!

Publicerad 2011-01-17 11:47:51 i Allmänt,

Japp, jag är hungrig men det är bara 25 minuter kvar till lunch så jag överlever.

Önskar det hade blivit rester över från i lördags...
Vi hade middag för mannens två mellanbarn, dottern åker hem till Norge idag efter att ha firat jul och nyår hos mor och bror här i Västerås.
Min bror dök också upp lagom till älgsteken och så fick dom glass med björnbär till efterrätt.

Min bror har gått ner åtta kg genom att sluta dricka läsk och äta mindre portioner... kan han så ska banne mej jag kunna!! :o)
Han är ingen motionerande människa trots att han är tidningsbud för han har det största området och är alltså bilburen.
 Inte rör han sej så mycket på fritiden heller men har ändå gått ner... jag är imponerad!

Appropå mat... den här veckan blir det extra kul att titta på Halv åtta hos mej för det är från Västerås och vår gode vän Ö från byhåla är med.
Imorgon sänds det från deras mysiga hus.

Kommentarer

Postat av: Anka

Publicerad 2011-01-17 12:59:00

Åh e det den här veckan de e från Vässan, då lär man ju kika :)

Postat av: Maggan

Publicerad 2011-01-17 14:25:06

Jag är inte heller en motionerande typ tråkigt nog. Jag började efter nyår med att ta bort allt sött till vardags, äter också mer övertänkt och hoppas att jag sakta men säkert ska gå ner i vikt. Har inte brytt mig om vågen utan mätt mig runt om. Väga mig kommer jag att få göra var tredje månad när jag har blodprov och återbesök till njutläkaren.

Vi tar väl tag i det här nu och kämpar på!!!

Kram

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-01-18 00:07:27

Snart skickas min byrå från affären! jag väntar!

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-01-18 09:37:09

Tror jag följer din brors exempel för -8 skulle sitta fint!



Missade halvåtta i går men i dag så...

Postat av: Ia

Publicerad 2011-01-18 15:51:48

Misstänkte att det var just Er byhålekompis!! Tror bestämt Du haft nån bild eller så :P



Vi har kört med viktkllubb.se i en vecka och tappat 6 kilo tillsammans. Jag stod inte för flest kilo kan jag säga...men så är han sjuk också ;) I morgon går han till jobbet och jag jublar :P

Postat av: Linda P

Publicerad 2011-01-18 21:39:39

Kul, då ska jag titta imorgon. Kollar på nätet om jag inte hinner se det "live".



Ha en bra kväll! KRAM

Postat av: Linda P

Publicerad 2011-01-18 21:39:53

Kul, då ska jag titta imorgon. Kollar på nätet om jag inte hinner se det "live".



Ha en bra kväll! KRAM

Postat av: TT

Publicerad 2011-01-18 22:24:52

Jag hade fel Linda och alla, det är på onsdag det är från Ö:s hem.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela