TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jag njuter inte...

Publicerad 2011-01-06 12:17:59 i Allmänt,

... av min softmorgon idag.



Dels är huset tomt,  eller tomt...  katterna är ju kvar men de sover, Tequila märktes hela tiden med sina snarkningar...  jag kommer att klaga på detta ett tag nu känns det som... :(

Så kom jag dessutom på att jag mitt i all röra glömt att betala hyra och andra räkningar, urk.

Men nu är det gjort och det är inte många kronor som skramlar på kontot resten av månaden kan jag säga... ja egentligen hamnade jag back men som tur är finns det fortfarande lite reserv att hacka av.
Nu får jag ta mej i kragen och göra lite smycken tror jag...

Fast helst skulle jag vilja göra lite nya krukor till fönstren med all mosaik jag sparat sista åren.
Den här krukan som står som prydnad i en av stadshusets korridorer inspirerar mej.



Visst är den häftig!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2011-01-06 12:57:56

Jaaa... jättehäftig!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-01-06 18:19:39

Aboslut snygg. Men den kräver sin omgivning eftersom den är så färgstark och dominerande; tomrum runt sig och inte för mycket färg på övrig inredning. Den ska nog vara en solitär utan för mycket konkurrens.

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2011-01-07 06:35:27

Morning o tack för grattiset! Krukan är häftig men det blir mer spännande att se vad du skapar!

För övrigt tycker jag januari är en väldigt lååång månad mellan lönerna...suck!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Selma

Publicerad 2011-01-07 08:33:09

Månader som går back är inte kul.

Postat av: Maggan

Publicerad 2011-01-08 00:20:12

Den var verkligen snygg ... men hur menar du att du har sparat mosaik? Var får du den ifrån?

Även jag blev sugen på att göra mosaik på en kruka när jag såg den fina krukan, men jag har garn som räcker en livstid så jag får nog hålla mig lugn och fortsätta sticka.

Kram o Du Gott Nytt År önskar jag Dig!

Postat av: Ia

Publicerad 2011-01-08 17:05:08

Otroligt läcker...vilket påminde mig om att jag gjorde en lampfot på det sättet för många år sen...undrar om den står på vinden undangömd?!

Vill alltså påpeka att jag gjorde den på liknande vis men inte att den blev lika fantastisk!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela