TyraTok

Livet är ett äventyr!

Man måste kolla noga...

Publicerad 2011-01-11 21:15:53 i Allmänt,



... innan man kastar in tvätt i maskinen.
Herregud om man skulle råka dra igång maskinen med de här två i!

*** ***** ***

Men nu måste det ljusna snart på morgnar och kvällar... 
Efter två hela arbetsdagar är jag så trött att jag inte orkar lyfta mej ur soffan alls,  trots att det inte varit speciellt intensiva dagar... man har väl varit ledig för mycket.

Tanken var att gå en power-walk ikväll med men det får bli imorgon.
Somnade så sent igår för jag ville se reprisen av Det nya livet klockan 23.45,  en dokumentär om Pia som blivit drogfri efter många års missbruk.

Minns att jag såg det första av programmen för länge sen som heter Det svåra livet, och det ska tydligen finnas tre avsnitt,  undrar hur man får tag i dem.

Nej, nu tryter orken ... ikväll blir det tidig binge!

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-01-11 22:55:04

Usch, den här bilden är så hemsk så man kan få mardrömmar av sina associationer! Lova att Du kolla trummans innehåll före varje tvätt!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-01-11 22:55:31

Usch, den här bilden är så hemsk så man kan få mardrömmar av sina associationer! Lova att Du kolla trummans innehåll före varje tvätt!

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-01-11 22:55:59

Usch, den här bilden är så hemsk så man kan få mardrömmar av sina associationer! Lova att Du kolla trummans innehåll före varje tvätt!

Postat av: Ia

Publicerad 2011-01-12 11:54:50

Jädrans skrutt...jag missade reprisen. Få rkolla omd en ligger på Svtplay...har nämligen en god vän som gick samma utbildning som Pia så jag är ju extra nyfiken ;)



Sv; Visst var det tuffa strumpor vi bar :P

Postat av: Selma

Publicerad 2011-01-12 17:18:52

Tänk att katter ska vara så mycket för att smyga sig undan och gömma sig på olämpliga ställen.

Postat av: Mia

Publicerad 2011-01-14 20:15:22

kissemissar bör inte vara i tvättmaskinen... De tvättar sig så bra själva, omständligt och snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela