TyraTok

Livet är ett äventyr!

Nu är det stilla i hallen...

Publicerad 2011-01-30 23:40:03 i Allmänt,

... i alla fall på mattfronten.

Katterna har under sina kvällsrace gjort rent hus vad gäller mattorna i hallen.
Det är så fult golv där så jag har haft tre blåa trasmattor legat för att slippa se eländet men de har inte haft en chans att ligga kvar under katt-tassarna.



I fredags åkte vi till Rusta,  jag såg en annons tidigare i veckan att det var rea på mattor.
De här kostade bara 69 kr styck och faktiskt så har de legat still hela helgen trots några race.
Jag får stå ut de månaderna som är kvar med golvet.

Annars har det varit lugnt,  rask promenad i lördags i solen och likadant idag.
Eftersom ingen bjöd oss på mat idag fick vi gå och handla egen,  jag gjorde korv i pepparrotssås, det var länge sedan och det blev så gott.

Imorgon är det måndag... suck... men det går ju inte att göra något åt, haha.

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2011-01-31 14:07:49

Åh vilken snygg matta!!

Postat av: TT

Publicerad 2011-01-31 15:20:17

Ja, dom passade mej utmärkt, fanns även i svart men jag passar bättre i lila, precis som mina golv. :o)

Postat av: Ia

Publicerad 2011-01-31 18:40:39

Påminner starkt om dom som ligger i vår hall men de går i grönt...av någon underlig anledning ;)



Sv; Ja, den här sjukan den skulle jag lätt kunna betala för att bli av med, men det var ju precis vad jag fick göra också...240 spänn bara för hostmedicinen!!! Nåja, min förhoppningar är höga om att i morgon ska det kännas som att livet är på väg tillbaka och Ni ska slippa höra mera gnäll ;)

Postat av: Mia

Publicerad 2011-02-05 11:12:49

nej, det är bara att hänga med - måndag, tisdag, onsdag, torsdag o efterlängtad fredag. Och nu är det helg igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela