TyraTok

Livet är ett äventyr!

Buzzador...

Publicerad 2011-07-03 22:00:34 i Allmänt,

... har ni hört talas om det?

Man kan få hem produkter för att prova och sedan lämna man rapport.
Lagom till midsommar fick jag hem kattmat, torrfoder Purina Pro Plan som jag använt för länge sedan till andra katter.
Nu tog jag med lådan till stugan där det ju fanns fem katter i midsomras och alla utom min kräsna Olle älskade fodret!



Chabo, Olle och Lasse i väntan på mat!

Väl hemma har Olle petat lite i skålen men Lasse smaskar gott och glatt i sej.
Jag hoppas jag hittar något som Olle gillar för det blir dyrt med blötmat till två katter... får den ena måste andra också ha.

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2011-07-04 13:56:07

Jo, jag har försökt att få buzza flera gånger men inte lyckats ;)

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-07-04 16:52:59

Jo tack jag buzzade också med samma kattmat! Jag delade ut mina påsar här till grannarna på gatan. Mina katter vägrar äta bara torrfoder och det dom gillar bäst är i så fall Blinkas hund-torrfoder! Det kan jag inte låta stå framme för då försvinner det i ett nafs. Så om någon ville undersöka vad det är i hundfodret som katter gillar så kunde dom göra något som liknade i smaken! Vi köper billigaste konserverna eftersom vi har bra torrfoder.

Vilken trevlig helg du haft med festivaler och skoj

Kramen

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-07-05 08:20:05

Låter kul att få testa olika saker. Gratis kan vara gott ,-)

Postat av: Berith

Publicerad 2011-07-05 08:43:12

Kanske värt att prova?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela