TyraTok

Livet är ett äventyr!

Migrän...

Publicerad 2011-07-25 12:08:33 i Allmänt,

... denna ovän som kommer som ett brev på posten när man blir ledig damp ner i knoppen sent igår kväll.

Tack i alla fall för att det startade så sent så jag ändå var på väg i säng.
Snabbt i med en Imigran och ner under täcket och  mår bättre idag.  Man vill ju inte slösa bort en semesterdag!

Men huvuvärken kom nästan tillbaks när jag för första gången i morse hörde det beskrivas hur den sjuke jävlen gått till väga på ön utanför Oslo... FY FAN så otäckt, fruktansvärt hemskt.
Har just sutti här i soffan i den tysta minuten...

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-07-25 23:27:20

Fast jag tror inte att det händer igen, om inte någon galning triggas igång av detta. För det ska så många faktorer till för att det ska skapas en galning kapabel till detta.

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-07-26 00:44:20

Finns bara sorg och förlorare i detta.

Postat av: Madde

Publicerad 2011-07-26 01:00:08

Jag tycker mer synd om barnen i Afrika om jag ska vara ärlig. Sverige hjälper inte dom, men när 100 personer dör i grannlandet då ska man hjälpa. Barnen i Afrika svälter och bombas.

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-07-26 22:21:30

Usch för migrän, jag har sällan huvudvärk, det finns väl inget därinne som kan värka, haha, men dottern har migrän liksom min mamma hade. Verkar ha hoppat över en generation, tack för det

Kramen

Postat av: TT

Publicerad 2011-07-27 09:49:42

Självklart Madde får man tycka synd om barnen i Afrika, det gör vi nog alla men det ena behöver inte utesluta det andra.

Nu är det ju så att länderna i Norden står varandra nära och det är ganska naturligt att man blir chockad av att en sjuk nordisk man kan ha så stort hat och ondska att han kallblodigt mördar så många människor.

Detta gör inte att barnen i andra länder lider mindre, absolut inte men just nu är mitt fokus här i vår egen värdsdel.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela