TyraTok

Livet är ett äventyr!

Festival i staden...

Publicerad 2011-06-30 23:26:06 i Allmänt,

... innebar lunch ute i vimlet och dessutom var vi 10 st från jobbet som bokat bord på Harry´s kl 17.00 för att sedan mingla vidare på TIC-kvällen i bakre rummet på puben.

Förra månaden vann jag ju lite grejer på utlottningen men den här gången orkade vi inte med att vara inne i värmen hela kvällen så när vi kollat och runt och fyndat,  jag köpte ett par solbrillor,  gick vi ner för att se på Daniel-Adams Rays uppträdande på stora scenen.



Läckra bubblor som ungarna kunde rulla runt i på Svartån, ville nästan testa!

Jag och kollegorna snålade lite... stod utanför och lyssnade och efteråt gick vi och fyndade väskor i ett av stånden innan vi cyklade hem.
Väl hemma hade jag fått en så fin t-shirt inför uppträdandet jag ska se i byhåla imorgon! :o)



Tack snälla Ö för den!

Imorgon bitti klockan sex åker mannen iväg på fiskeresa så då blir jag gräsänkling en vecka medan jag får jobba på,  men helgen är i alla fall uppbokad på skojigheter tror jag.

Kommentarer

Postat av: Britt

Publicerad 2011-07-01 09:51:22

Hade gärna varit och sett The Ark...men nu är jag inte i Västerås utan 100 mil norrut. Det är väl sista sommaren de spelar ihop? En riktig läckerbit den där Ola Salo.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela