TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lite renovering...

Publicerad 2011-06-14 23:31:25 i Allmänt,

... blev det ikväll för mannen fick ett ryck och började lägga in det nya golvet.



Det blir så himla snyggt i hall och kök nu,  och att vi rev väggen däremellan var ett lyckat drag!

Jag var så hungrig efter att ha cyklat hem från jobbet,  dessutom i duggregn utan regnkläder så jag gjorde en kylskåpsplundring...



Man tager vad man hittar bland burkar och byttor... lägg därtill en Siljansgrillare, supergod korv från Dalom,  och lite stekt färsk potatis så blir det perfa.

Jag tappade bort mej lite i mitt viktväktande under flyttveckan och även den efterföljande när vi inte hade någon fungerande spis men nu är jag igång igen.
Både igår och idag har jag hamnat på exakt mina 29 points.
På torsdag är det ferre hos kollega A... får se om jag får tulla på bonuspoängen då...

Kommentarer

Postat av: Berith

Publicerad 2011-06-16 08:48:14

Ofta blir det bra när man tager det man hittar...gör ofta goda grytor på det sättet :-)

Postat av: Stattinskan

Publicerad 2011-06-16 09:26:42

Vad duktig du/ni är ... på alla håll och kanter :-D

Gomorron

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-06-16 19:48:57

Hmm det klokt att ta bort vägg mellan kök och vardagsrum! Det ger ofta massor av extra ytor att röra sig på! Ser att mönstret där ovan är väldigt likt det vi lade in 1977 i vardagsrummet.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-06-16 19:49:26

Det ser ut som vit sparris där !!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela