TyraTok

Livet är ett äventyr!

Varenda kväll...

Publicerad 2011-03-11 10:32:52 i Allmänt,

... denna vecka har det varit någon aktivitet så ikväll tänker jag sitta still hemma i soffan och glo!

I måndags var det zumba efter jobbet,  i tisdags var jag på en intressant föreläsning med Lisbeth Pipping.
Får ni chansen så gå och lyssna på henne!!

I onsdags var det Afro efter jobbet och igår efter långt möte gick vi på SKTF:s  årsmöte med trerätters middag, gott vin (som man fick köpa för 30 kr glaset) och lite rolig underhållning.

Nu har jag just fikat... gott fredagsfika som kollega M bjöd på... är så mätt så jag skulle behöva vila men det går ju inte.



Ute skiner solen från blå himmel så man får gå ut på lunchen och klarna hjärnan.

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-03-11 10:41:28

Snöeländet har slutat, det är vitt och vackert och solen skiner här i Dalarna! Vi har det bra jämförelsevis, ska genast sluta gnälla om snöoväder med tanke på vad som händer i Japan...

Kram

Postat av: Ia

Publicerad 2011-03-11 11:01:29

Blir så imponerad att Du orkar göra så mycket efter jobbet, afro och zumba....jag har fullt upp med att trycka på ON-knappen på teven...men det gör ju oftast Blivande förstås ;)



Sv; Ja, visst blir man sugen på att hjälpa till....Du kanske ska byta bransch :P

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2011-03-12 06:09:54

Morning! Hoppas du fick en skön stund i soffan igår kväll! Hm..om dottern ska gå gravid ända till datumen du skriver...då vill inte jag träffa henne! Humöret är inte på topp precis...

Beklagar sorgen efter din svärmor

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-03-12 08:41:20

God Morgon! Ser att det har varit fullt upp. Då är det skönt att bara glo som Du skriver. Hoppas Du får en lugn helg också med mycket fint promenadväder.



Reklamen hamnar konstigt här hos Dig, mitt uppe i kommentarerna. Och så ser jag lite l´ängre ner att du lottar ut en Mercedes ;-)) Jag kan tänka mig att komma i fråga. Min gamla Corolla har nog snart gjort sitt, årsmodell 99

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-03-12 11:42:42

Lite märkligt att ibland händer inget och så blir vissa veckor helt fulltecknade! Hoppas det blev lite avkoppling!

Postat av: Mia

Publicerad 2011-03-12 22:12:03

Vilket veckoprogram. Känner mig väldans lat i jämförelse med dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela