TyraTok

Livet är ett äventyr!

Administration...

Publicerad 2011-05-03 22:22:06 i Allmänt,

... tar tid, pjuuh... jag har tillbringat över en timme igår och en timme idag med att besvara en massa mail och skicka info och bilder på bilen.
Ikväll kom en familj från huvudstaden som var hemlös (?) och tittade men bilen är definitivt för liten för att kunna bo två vuxna och två halvstora barn i!
Sedan kom en karl som blev jättesugen men som sa sej ha beslutsångest, han skulle återkomma imorgon.
En kille i Värmland mailar hela tiden och undrar om den är kvar och en dam i Närke har ringt och mailat flera gånger, kan inte komma förrän på fredag.
Sedan är det ca 15 som har fått mail med mer bilder... vi får se hur det artar sej.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2011-05-04 10:44:10

Hoppas det ordnar sig till det bästa. Jag som inte hängt med är det en husbil du säljer kan du få skicka lite info till mig med. Jag är gravt sugen på att packa in man och jycke i en sådan och dra.

Postat av: Inga M

Publicerad 2011-05-04 19:50:42

Husbil har jag alltid önskat mig, men hittills har vi satsat på hotell istället. Låter lite tragiskt med en hemlös familj, men det kanske inté var rena misären.

Postat av: Inga M

Publicerad 2011-05-04 20:49:33

Jag förstår! Hemskt med barn som är hemlösa, helt ofattbart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela