TyraTok

Livet är ett äventyr!

Det var länge sedan...

Publicerad 2011-11-21 23:14:15 i Allmänt,

... jag sov så gott som under Elsas andra natt här!!

Hon låg och sov så sött hela natten vid mannens fotände och Olle låg på sin vanliga plats under min vänsterarm.
Han knölar inte runt och gnäller så mycket som han har gjort sedan vi tog bort Lasse utan han har fullt sjå med att hålla koll på den svarta lockiga varelsen som flyttat in i hans revir.

Dessutom är han väldigt avundsjuk och nyfiken på hennes bur som U tog hit så hon skulle ha en trygghet.
Hon skiter fullständigt i buren men Olle gillar den.



Det är så himla trivsamt att ha en hund i huset igen så bara på två dagar känner jag mej som mycket mindre soffpotatis än jag gjort på länge! :o)

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-11-22 09:48:39

Hej! Nu har jag läst och läst o scrollat o haft mig. Har ju förstått att ni blivit med hund, men tänkte läsa mig till hur detta gick till men icke sa nicke, hittar inget om det! Alltså, var kommer lilla voffsen ifrån? Var det planerat eller? Det är ju himla trevligt med både hund o katt och dom kommer nog så småningom inse att dom hör till samma flock. Lite inkörningsproblem bara, synd att det sker på nätterna när man behöver få sova.

Jag håller på att förgås av detta gråväder, är så blasé så inget känns kul

Kramen från pörtet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela