TyraTok

Livet är ett äventyr!

Elsa kom...

Publicerad 2011-11-19 22:25:24 i Allmänt,

... och Olle flyttade ut på balkongen!

Elsa var lite bekymrad när matte och husse försvann men efter en rå potatis och en prommis i skogen vart det bättre.

Väninna A ville att jag skulle följa med på staden men Elsa gick före så A kom förbi och klappade lite  och jag fick gå en andra hundprommis istället för en latte på Waynes. :)

När mannen kom hem från älgskogen skjutsade han ut mej, dotter J och T till f d svågerns femtioårsfest,  själv åkte han hem och tog hand om hunden jag åtagit mej att vakta, haha.

Olle satt först i sitt träd men rymde sedan ut på balkongen där han höll sej hela dagen men har kommit in och närmar sej sakta men säkert Elsa... får se hur det blir inatt när bägge antagligen vill vara i sängen...

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2011-11-20 08:42:25

Innan vovven här flyttade in var vi hundvakter en julhelg. Katten och hunden låg på varsinn sida om mig och blängde på varandra nätterna igenom.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela