TyraTok

Livet är ett äventyr!

Famlar mej upp i mörkret...

Publicerad 2011-11-12 07:31:37 i Allmänt,

... även en lördagmorgon före sju,  de ni!

Dimman är tät,  jag är duschad och kaffad, så nu  väntar jag på broder,  dotter J och hennes T för vi ska ta oss en tur till stugan.
Båten måste upp på land,   partytältet på altan ner  och möblerna in,  ja kort och gott ska vi väl natta huset för vintern. 

Mannen ska ut i skogen idag och fiska imorgon så han blir hemma med Olle.
Trevlig helg på er!

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-11-12 11:32:34

Trevlig helg på dig också! Hoppas ni får fint väder ute vid stugan när ni nattar för vintern! (Mysigt uttryck)

Postat av: Selma

Publicerad 2011-11-12 11:40:36

Här ska det fixas fast inne.

Postat av: anne

Publicerad 2011-11-13 19:48:20

Jag tror jag har missat något...



Har ni bara en katt numera?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela