TyraTok

Livet är ett äventyr!

Filt på... filt av...

Publicerad 2011-11-20 22:38:43 i Allmänt,

... lite dropp i näsan... ska det vara så här?

Elsa trängs här i soffan så då blir det ännu varmare men det gör inget.



Det går bra att ha henne här,  hon är lugn och tystlåten.
Olle har närmat sej... inatt var dom till och med i sängen bägge två fast Olle bevakade så hon inte kom för nära honom.
Och för Elsa blev det alldeles för varmt, hon flåsade som ett ånglok så jag fick öppna balkongdörren till slut.
Några timmars sömn blev det nog i alla fall,  kanske tack vare att man fick sej lite vin, likör och en wirre på f d svågerns femtioårsfest under kvällen. ;o)

Mannen körde ut mej och dotter J med T,  själv kom han direkt från älgskogen så han erbjöd sej att vara hemma med Elsa,  men han fick matlåda och dryck medskickat hem.
Det var en trevlig tillställning,  kul att träffa folk man inte sett på länge.

Idag har vi varit och tittat på ännu ett hus men det var så mycket att göra på det och lite väl långt bort från civilisationen för min del.  Men det är kul att titta sej runt fast vi nog egentligen bestämt oss för ett speciellt.
Får se om vi kommer överens om ett pris bara.

Nu är det dags för sista turen ut med Elsa så får vi se om vi fyra ska trängas på 150 cm inatt också. :o)

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-11-21 05:37:32

Kul att titta på hus är det. Hoppas Ni hittar ett som Ni gillar! Jag är just nu ockuperad av heminredningstankar i det nya huset och det är roligt men också vånda. Det är svårt för mig, jag har ingen riktig begåvning för detta.

Postat av: Selma

Publicerad 2011-11-21 09:45:08

Åh, så kula att titta på hus och drömma.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela