TyraTok

Livet är ett äventyr!

I ena soffhörnan...

Publicerad 2011-11-09 21:11:04 i Allmänt,

... ser det ut så här...



... den andra hörnan sitter jag stilla och lugnt,  stickar på min sjal.
Kolla Olles stil... helt upp och ner,  tur han inte är tjej!

Det blev en kort arbetsdag för  mej idag...
Imorse när jag drog på mej tights låste sej ländryggen och eftersom mannen for iväg fem på morgonen för fisketur var jag hänvisad till busstur till jobbet.
Till busshållsplatsen tog jag men inte förrän vid elvatiden efter två tappra försök,  var lite skraj att jag inte skulle komma av utan behöva åka buss hela dagen haha.

Men jag kom av och sakta men säkert upp till mitt kontor,  ville gärna vara med på en info-möte på eftermiddagen.
Det första jag ser när jag öppnar mailen är att mötet är inställt!!

Tänkte mej tidig hemgång dårå men mannen kom inte hem förrän vid 17-tiden och då värkte det rejält i ryggslutet.
Får se om jag tar mej dit imorgon. :/

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2011-11-10 08:27:20

Nämen nu får väl ryggen ta och fixa till sig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela