TyraTok

Livet är ett äventyr!

Jobba, äta, sova och...

Publicerad 2011-11-07 22:34:53 i Allmänt,

...sen pärla lite...  så kan den första måndagen i november se ut.

Och nu måste jag kolla kalendern eftersom jag tog ut sista helgen i oktober i förskott i ett tidigare inlägg vilket skarpsynta E så riktigt märkte. :)

Eftersom jag inte sover så bra p g a kelsjuk Olle och man med smärtande knä så måste jag sova lite middag efter jobbet.



Ännu ett Betty Boop-halsband klart för färd till min tavla på Hobbes hörna som jag varit så dålig på att uppdatera.

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2011-11-08 08:20:29

Hoppla vilklen komplimang så här på morgonen, skarpsynt minsann! :0)

Postat av: Zarah

Publicerad 2011-11-08 10:21:30

Hmm, trodde det var mannen som var kelsjuk... men han verkar "bara" ha värkande knä...

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-11-09 07:25:12

Hmmm tur att Du inte väljer att ta ut sovbehovet på jobbet! ;-)



Du får lägga de där två halvvakna typerna (man och katt) i ett eget rum. De kan ju vara vakna på nätterna, klaga och kela medan Du sover.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-11-09 07:25:45

Fint var det, glömde det i förra kommentaren!

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-11-09 19:50:53

Jag håller alla tummarna för att det ska bli bra med boendet nu, hur ni än bestämmer! Men ska ni inte passa på att hyra ett halvår eller nåt ifall ni skulle ångra er...

Jag menar om nu chansen finns?

Ja du, tjejen som dog hon fick en hjärnblödning, blev opererad, allt gick bra i två dygn o så kom nästa blödning som gjorde att hon blev hjärndöd. Hennes man jobbar på brandkåren i Ludvika, o en son var klasskamrat med Simon, mitt barnbarn.

Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela