TyraTok

Livet är ett äventyr!

Kvart över fyra...

Publicerad 2011-11-18 08:51:26 i Allmänt,

... imorse vaknade jag med jordens skallebank!

Urk,  mjölk,  alvedon och ett avsnitt av Det okända fick det bli innan jag somnade om någon timme.
Lite bättre nu men inte fullt värkfri... kan det vara vinet vi drack på minglet igår tro..?



Nå,  jag är på jobbet idag i alla fall och ska väl pina mej genom dagen.
Bowlingtävlingen vi skulle delta i med ett lag från avdelningen  ikväll är inställd så det blir en lugn kväll i soffan hemma istället, skönt!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2011-11-18 10:12:25

Jobbigt när man t o m vaknar av skallebank.

Postat av: Britt

Publicerad 2011-11-19 20:35:02

Det var kanske värt lite huvudvärk?

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-11-20 18:34:56

Resorb, TT, Resorb! Jag har ju försökt lära Dig nu:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela