TyraTok

Livet är ett äventyr!

Luften gick ur mej...

Publicerad 2011-11-16 22:37:44 i Allmänt,

... igårkväll när jag drog igång datorn och loggade in på FB.
Fick se att en f d kollega haft en tragisk förlust och jag träffade henne förra veckan på apoteket med stora magen i lycklig förväntan... så gick det så fel...  blev helt lamslagen.
Så tragiskt och ledsamt,  tänker på er A, M och lilla B.
Naturligtvis lilla Nova också som blev en ängel istället för lillasyster...

Det satte också igång tankar hos mej om min förlust 2003... nej... det blev ingen bra kväll igår.

*** **** ***

Imorse var det bara att ta nya tag för det var omdaningar på jobbet.
Arkivet skulle flyttas med kopiator,  stora hyllor och en massa akter samtidigt som kollega U och M1 skulle byta rum med städning beställd... mycket att tajma in, puh.



Hittade den här bilden på FB ikväll som kollega M2 tagit på vårt stök. :)

Nå,  det mesta blev klart idag,  får se vad chiefen säger när hon kommer imorgon från sin resa för planerna fick ändras ganska radikalt vad gäller att trycka in allt från arkivet i ett mindre rum.
Flyttkillarna löste dock möbleringen galant och jag är nöjd med hur vi lyckades stuva in allt.

Imorgon ska vi dessutom få mingla,  kollegorna som bytt rum bjuder på lite inflyttningsfest efter jobbet. 
Sådana initiativ gillas! :o)

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-11-17 07:15:57

Oj, sånt här jobb som bara är att flytta saker är inte så kul. Hoppas Ni snart kan lämna det bakom er.

Postat av: Selma

Publicerad 2011-11-17 13:16:57

Jag förstår att luften gick ur dig. Det är så sorgligt när sånt händer.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela