TyraTok

Livet är ett äventyr!

Soffhäng...

Publicerad 2011-11-05 10:10:31 i Allmänt,



... var vad vi ägnade oss åt igårkväll,  precis som de flesta fredagkvällar.

Jag hade så sablars ont i ryggen igår så jag avvek från jobbet redan vid 14.30-tiden,  mannen hämtade mej när han slutade sitt jobb och sen snarkade vi i soffan så gott några timmar. :o)
Latmasken sa att vi skulle äta rester och efter det började vi känna oss lite rastlösa så IKEA fick ett besök liksom övriga köpcentret.
Hittade en billig tunika på Cubus, 99 pix så den fick följa med hem.

Men sedan blev det glögg,  godis, soffan och TV, underbart lat kväll.
Årets smak var faktiskt över förväntan,  den bästa hittills skulle jag nog vilja påstå så man får nog lägga upp ett litet lager innan den tar slut.

Nu ska jag leta rätt på träningskläder,  väskan är förstås på jobbet för jag skulle ju tränat cirkel i onsdags men jag har väl lite annat jag kan ha för jag ska testa Bollywood-dans med kompis A.
Hon har bokat in oss på ett pass nu när Actic har gratis prova-på-dag.

Kanske åker vi ut och spejar lite på ett hus vi är lite intresserade av senare idag, vi får se.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2011-11-05 15:15:54

Det är rätt så himla skönt med slöa eftermiddagar i soffan i höstmörkret. Hoppas ryggen ger med sig.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-11-06 06:59:41

Fredagsmys!

Och att vila middag med en katt eller en hund (eller en gubbe!;-)) är inte fel.

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-11-06 16:27:09

Så ni går i flyttankar igen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela