TyraTok

Livet är ett äventyr!

Intresseklubben antecknar...

Publicerad 2011-10-27 12:55:30 i Allmänt,

... eller i alla fall så gjorde tandhygienisten det när hon mätte mina tandfickor... hmmm... jaja... jag kutade på apoteket och köpte små fina borstar att borsta mellan de bakre tänderna med efter inrådan.

Nu är i alla fall all tandsten borta och tandtrollen också snart för imorgon är sista besöket (hoppas jag innerligt) och då ska det fixas med den plomben jag tappade för länge sedan.
Tre gånger på en vecka måste vara nytt rekord för mej att besöka en tandläkarmottagning... urk för det både vad gäller min ömma käft och antagligen min plånbok också...

Men nu glömmer vi otrevlig personal och annat skräp för ikväll är det gravöl här på jobbet, vi begraver den gamla avdelningen och hoppas på att det nya blir bättre... fast det är arbetsuppgifter jag inte vill ha... nå nå... vi får se vad det blir av detta.

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-10-30 09:49:14

Fast ibland kan det vara bra att gå in i ett nytt jobb med låga förväntningar. Då kan det kanske bli positiva överraskningar, inte så illa som man trodde.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela