TyraTok

Livet är ett äventyr!

Om jag kräks lite...

Publicerad 2011-10-26 13:30:19 i Allmänt,

... blir mina nuvarande arbetsuppgifter roligare då...?

Nu har jag tragglat hela förmiddagen med samma sak om och om igen och det funkar inte.
Dessutom ringde en lärare och tyckte att det minsann funkade bättre innan jag tog över sysslorna... sådant blir man så glad över... NOT.
L, som hade uppgifterna innan jag tog över har en helt annan utbildning och tjänst,  kan så mycket mer än mej så det är klart det funkade bättre då... det var bättre förr...

Skulle vilja åka hem och dra täcket över huvudet men ska till tandläkaren 18.40 så arbetsdagen blir extra lång eftersom jag inte tänker cykla hem för att äta och sen ner på staden igen.
Missar dessutom cirkelträningen... nej detta är ingen bra dag.

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2011-10-26 16:13:27

Vilken taskig lärare!

(Var det en kvinnlig så kanske hon led av PMS eller nåt liknande...)

Skit i vad folk tycker och tänker, huvudsaken att du gör ditt bästa och det är jag övertygad om att du gör!

Ha dé!

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-10-26 18:35:32

Usch och fy! Hoppas att norgondagen blir bättre.



Kram

Postat av: Selma

Publicerad 2011-10-26 18:59:23

Så tjaskigt sagt. Jag tycker lärarna var bättre förr ...

Postat av: E

Publicerad 2011-10-27 09:32:01

Surkärring! Hoppas hon fick sej en näsbränna själv av någon när hon är så där taskig. Och hoppas att din torsdag artar sej betydligt bättre än gårdagens puckeldag. Heja TT, du är bäst! Du gör varje dag till fest! Heja Heja Heja! :0)

Postat av: TT

Publicerad 2011-10-27 10:12:33

Tack för er omtanke och E, den versen skriver jag ut och sätter på anslagstavlan! ;o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela