TyraTok

Livet är ett äventyr!

Om jag lägger huvudet på sned...

Publicerad 2011-10-25 11:17:34 i Allmänt,

... och ler... försvinner huvudvärken då?

Trycket lättar definitivt när jag lutar huvudet åt vänster vare sej jag ler eller inte.
Liniment och alvedon hjälper inte... det blev nog helt fel arbetsställningar igår kväll när vi donade i verkstaden hos silversmeden med samma vackra namn som jag har. ;o)

Jag var inte alls på hugget igår för den förbannade kvinnoveckan hade sin höjdpunkt just denna dag så snäll kollega åkte till ICA mitt i kursen och köpte X-large nattbinda... typiskt... lite svårt att koppla av och vara kreativ när syndafloden drar igång.
Men hur som haver så knåpade jag ihop en ring till slut och blev hur sugen som helst att gå en kurs.
Förstås!

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2011-10-25 15:15:37

Förstås!!!!!!

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-10-25 19:34:04

Låter som en riktigt spännande kurs. Hoppas bara huvudvärken lägger sig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela