TyraTok

Livet är ett äventyr!

Det ljusnar...

Publicerad 2011-09-06 22:31:54 i Allmänt,

...vid fronten hör jag på jobbet och det ska bli skönt...  sååå skönt.

På torsdag får vi mer info och jag hoppas det är riktigt bra för min arbetsbörda är liiiite för hög sedan fyra-fem månader.

Kanske blir det nystartsfest inom en framtid istället för som vi ibland trott gravöl...



Idag fick mannen napp på sin annons på Blocket om att sälja en splitter ny gitarr han fått som tack för hjälp.
Vilken tur med tanke på den lilla inkomst han fått denna månad!

Kändes lite genant att släppa in två unga trevliga killar från Luleå i detta bombnedslag så jag var tvungen att förklara att vi flyttat från stort till litet och ska börja renovera snart, haha.
 När vädret blir lite sämre och hösten tar sitt nappatag ska jag börja kolla ordentligt på färg, tapet och kök...   så länge solen skiner och det är skapligt varmt får helgerna gå till roligare sysslor.

Vi måste dessutom hinna en sväng till Norge för att hämta hem vår sköna säng och hälsa på i Åsele,  och helst vara i stugan lite... och köra ner mer grejer till Norrköping.
Herregud! :D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-07 10:17:18

Kom ihåg att rita blommor i almanackan ibland, dagar för att återhämtning och vila behövs också! :0)

Postat av: E

Publicerad 2011-09-07 10:17:55

Inte meningen att lämna anonyma mess!! :0)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela