TyraTok

Livet är ett äventyr!

En liten påse innehållande en kaka...

Publicerad 2011-09-20 13:10:07 i Allmänt,

... fick jag av en medarbetare när jag stannade vid ett rödljus på väg till jobbet igår morse.
Västerås stad ville tacka dem som cyklar till jobbet så där fick hon stå i regnet.
Jag tog emot påsen och meddelade att jag var på väg just ner till stadens hus och cyklade vidare.
Lite besviken blev jag när jag öppnade påsen,  det var ingen kaka utan en tablettask och en reflex.
Det var inte ens goda tabletter!
Likförbannat sitter jag här och äter ur asken! :o)

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2011-09-20 14:44:33

Visst är det konstigt att man äter ändå.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-09-21 23:38:22

Asch, det kunde ju ha varit ett nyttigt äpple!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela