TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ett visst mått av...

Publicerad 2011-09-18 21:25:42 i Allmänt,

... kreativitet och ork har anfallit mej denna helg.

I lördags stökade jag här hemma med viss framgång... var så trött på kvällen så jag orkade inte ta mej ner på Kulturnatten som jag annars alltid går på.
Slängde mej i bingen redan vid 23-tiden en lördagkväll... inte likt mej... måste vara åldern. :o)

Idag ville jag se lite andra vyer så vi gick en vända på IKEA för att speja på kök igen och klura lite... när vi ändå var där och hungriga så gjorde vi som tusen andra...  trängdes i restaurangen och åt god mat.
Sedan svängde vi in på Nisses och Elgiganten när vi ändå var där i krokarna... stora butiker att ta sej runt i så man blir helt slut i både kropp och knopp.

Eftersom jag inte behövde laga mat idag gjorde jag ett halsband och ett armband istället.




Igår gjorde jag klart ett armband som dotter J har beställt.



Bilden gör det inte rättvisa för de ovala pärlorna skimrar så fint i olika brun-lila nyanser.
Ska nog göra ett svart sådant med olika pärlor imorgon efter jobbet.

Kommentarer

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2011-09-19 10:04:32

Duktiga dej! Regnet vräker ner idag, nu skulle man få en släng av kreativitet till att måla kanske?

Ha en fin måndag/Kram

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-09-19 23:11:32

Kul att se dina arbeten och så hoppas jag att Du berättar lite och visar bilder från Dina köksfunderingar. Det är intressant.

Postat av: Gun

Publicerad 2011-09-20 21:52:36

Åh vad fint! Jag har funderat på att köpa hem pärlor och sånt också, men har haft fullt upp med allt annat jag vill göra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela