TyraTok

Livet är ett äventyr!

Himmel vilket ställe...

Publicerad 2011-09-03 08:59:08 i Allmänt,

... vi var på igårkväll,  men gården är såld och värdparet ska flytta till något mer lättskött än en mindre slottspark.

Men så mysigt det var där!



Här satt vi och åt i växthuset utanför bakrummet.  Det tog hela kvällen att se alla små fina detaljer och vi åt vindruvor så det nästan ploppade ur öronen efter kräftor och västerbottenpaj för det hängde fullt i hela taket.





Nu är husbilen packad och på väg med grejer vi ska sälja på Ö:s loppis i byhåla,  jag ska ta rafsa ihop det sista och åka efter i min bil för jag sov lite längre än mannen i morse.  Han var ju chaffis inatt. ;o)

Kommentarer

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-09-03 10:11:28

Jag ser gärna lite bilder från loppisen om det blev några, nyfiken som vanligt.

Postat av: Selma

Publicerad 2011-09-03 15:42:17

Så mysigt ställe.

Postat av: Zarah

Publicerad 2011-09-03 21:14:52

Oj, vilket ställe ni var på.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela