TyraTok

Livet är ett äventyr!

TV-kväll...

Publicerad 2011-09-16 23:42:28 i Allmänt,

... blev det ikväll med Skavlan och Cocktail.
Mannen kom hem med en flaska röd JP till mej... ska inte förneka att jag verkligen njöt av ett... två... tre glas rött.
Det är så intensiva veckor på jobbet och kollegor runt mej har det jobbigt vilket naturligtvis påverkar...

Mannen fick en extremt lång dag i byhåla, visste inte när han skulle komma hem så jag beslöt mej för att vara nyttig och gå hem eftersom han skjutsade mej imorse så jag ingen cykel hade.
Men så kom team-kollega B ner för att vattna sina blommor (hon är utlånad) och hon var på väg upp till lasarettet för att hämta sin gamle far så jag kunde åka med 2/3 av vägen,  resten gick jag i solen. :o)
Underbart att koppla bort jobbet med musik i lurarna.

Oplanerad helg framför mej...  stugan lockar men mannen är fullbokad imorgon så jag får stöka i hemmet men det ska ju gudarna veta att det behövs.
Så ska jag laga lite smycken åt kollegor och kanske göra lite nytt... får se vad andan säger imorgon.

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2011-09-17 07:46:00

Jag har gruvat mig i en timme redan för att plocka ur diskmaskinen.

Postat av: Berith

Publicerad 2011-09-17 08:14:59

Vem skulle inte behöva ta tag i saker här hemma....suck

Postat av: Znogge

Publicerad 2011-09-17 09:42:22

Tycker Skavlan är väldigt bra. Ser inte mycket på TV annars...



Trevlig helg!

Postat av: Zarah

Publicerad 2011-09-17 11:09:12

Skavlan blev det æven før mig. Jag ær i sødra Norge så jag har tillgång till både svensk och norska TV-kanaler.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2011-09-18 05:40:35

Skavlan är himla bra. Han ser verkligen intresserad ut av vad hans gäster säger och flackar inte runt med blicken. Sen väljer han bra gäster också.



Skönt med en oplanerad dag ibland för att komma ikapp. Jag uppskattar såna mycket, vi har ju en tendens att härja för mycket och allt som borde göras blir liggande.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela