TyraTok

Livet är ett äventyr!

Vilken tur...

Publicerad 2011-09-01 11:32:15 i Allmänt,

... att det inte känns som höst så här den första dagen i september.

Solen skiner,  himlen är blå och ikväll är det återigen fest för vår nyblivna femtioåring M1 här på avdelningen.
Hon har bjudit hem oss till sej för lite partaj,  det ska bli sååå trevligt.
Tänk att det också går mycket lättare att jobba när man vet att man har något skoj framför sej! :o)

Imorse tog jag bussen för jag ska åka med kollega M3 som inte hittar här i staden till M1.
Bussen var full av ungar med mobilerna krampaktigt i händerna eller i örat.
En vuxen arbetsklädd man stod med stor packning och pratade i mobilen precis bredvid mej och det gick inte att undvika att höra vad han sa.
Efter jobbet skulle han åka och träffa sin älskade,  jag fick för mej att de mötts på nätet och nu skulle han få träffa hennes mamma och bror också.


 
Han var så förväntansfull så jag blev full i fniss... minns hur man själv var i början när jag började dejta mannen, vi möttes ju också via nätet. :o)

Apropå telefon så fick vi tag i en trevlig kille på Tele2 igår kväll som inte kunde förklara varför jag fick välkomstmeddelande från Estland och vad han såg var jag kvar i gamla Svedala så jag kunde lugnt stoppa tillbaks sim-kortet och använda telefon.
PuH!!

Kommentarer

Postat av: Zarah

Publicerad 2011-09-03 21:17:46

På kvällarna och mornarna tycker jag det märks tydligt att hösten är på väg. Fukten och så mörkret förstås... Men hösten kan också innebära mycket fint.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela