TyraTok

Livet är ett äventyr!

Lyckad kväll...

Publicerad 2012-04-27 21:48:13 i Allmänt,

... blev det igår när två av M-kollegorna och jag anordnade den årliga vårfesten.

Nu blev oturligt nog M1 dålig och fick stanna hemma så vi fick rycka in nytillskottet på avdelningen för att ro allt i hamn men det funkade finfint.
Vi hade fixat en tipspromenad genom stadshuset och jag hade tydligen lyckats gömma frågorna bra! ;o)
M1 hade beställt god italiensk buffé och vinet gick åt som det brukar,  jättekul kväll.

Nu ska vi faktiskt inte ha någon fest förrän 31 maj när mina team-kollegor ska fira sina 60-årsdagar gemensamt och även där ska jag vara med och arrangera.
Fast vi fick en del vin kvar så en AW blir det nog däremellan...

Naturligtvis vaknade jag med jordens skallebank imorse trots att jag bara drack två glas vin men jag tror att det beror på att dagen igår var stressig som tusan.
Gick hem tidigare och slocknade i soffan en stund så jag var fit for fight när köparna av lägenheten kom och betalade handpenningen.

För att fira lite köpte vi pizza men ikväll får min lever vila så jag dricker bara cola zero.
Helgen kommer att gå i tvätt och pack-stuket, hoppas ni andra får det lite roligare!

Kommentarer

Postat av: Zarah

Publicerad 2012-04-28 10:34:27

Bra att vila levern ibland.... Maj månad brukar ofta vara en månad för mycket festande, i alla fall för mig... I år blir det lugnt när jag befinner mig i Norge, där har jag sällan tid att tillhöra drinkarskaran... :-)

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-04-29 09:39:54

Eventproffs är Du! Gissar att det inte är en tillfällighet att det ofta är just Du som ordnar festligheter.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela