TyraTok

Livet är ett äventyr!

Ni som bloggar...

Publicerad 2012-08-18 09:55:05 i Allmänt,

... på Wordpress... tro inte att jag inte läser men det är stört omöjligt att kommentera hos er.
Man ska logga in på WP men jag har inget konto där och kan inte logga in.
Tråkigt tycker jga som gillar att slänga iväg en rad då och då!
 
För övrigt var det himla skönt att börja jobba en onsdag så den första intensiva veckan blev väldigt kort!
Är helt slut i de vindlande hjärngångarna efter att försökt få koll på läget.
Hade en ensam kväll hemma här i huset igår och hade stora planer på vad jag skulle hinna med efter att sonen lagat god tonfiskpasta åt oss.
Inte gjorde jag ett smack... sov middag och häckade i soffan, jojo!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2012-08-18 11:58:19

Funderar på varför du inte kan... någon inställning i din dator? Andra kan, nämligen.

Jag vill gärna få veta dina tankar när du läser hos mig...

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2012-08-18 12:18:51

Gäller det mig också?

Postat av: TT

Publicerad 2012-08-18 12:43:46

Inte du Paula, där kunde jag i alla fall kommentera igår och jag har kunnat på alla WP-bloggar förut... måste får ordning på detta.

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-08-19 07:49:23

Jag har mött samma problem men löser det med att fejka en adress, tar en gammal emailadress. Då går det men det är trist att både blogg.se och wordpress har strul med kommentarsfunktionerna. Hos mig är det svårt att publicera kommentarer och många blir dubblerade.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela