TyraTok

Livet är ett äventyr!

December och advent...

Publicerad 2012-12-03 23:03:10 i Allmänt,

.... ouiiiiiih... jag hinner inte med!
 
Men vad kan jag göra åt det...?
Inte ett smack så det är bara att pyssla på!
 
Fredagkväll gick åt till en liten lätt AW med några kollegor... det blev inte sent för jag åkte 19.15-tåget hem men inte får man mycket uträttat efter det.
 
Lördag var det dags för att stå på första julmarknaden på hur många år som helst.
Tyvärr hade det inte gjorts någon reklam alls så det var inte mycket folk och jag fick inget sålt alls.
H sålde lite så det var kul i alla fall.
Nå, nya tag nästa helg här i byhåla.
 
På söndagen tog jag tag i hemmet och storstädade hallen och fick det stora fina fönstret julpyntat.
 
 
Sigge ville gärna åt fönsterdekorationerna men Sherry sa åt honom på skarpen. :)
Fick även sista fönsterbrädan på plats men tyvärr hann inte nya gardinerna komma från Ellos.
Bara dom kommer så är vardagsrummet tiptop och jag hittade också gardiner till köket idag i den lokala tygaffären så det fixar jag till helgen.
Sedan är det övervåningen att hinna med före jul... jaja... det ordnar sej alltid! :)
 

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2012-12-04 00:05:08

Ooh, vilken stor tjej! Hon kommer väl och hälsar på i sommar? ;D Dumt att ordna marknad och inte marknadsföra det, tråkigt för alla inblandade, och de som missar den, ju!!

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2012-12-04 10:18:08

ja julen kommer nog i år också oavsett hur man hinner förbereda. Trist med marknaden dock, vi hade julskyltning där skolklasserna sålde lite grejer, men det enda jag köpte var tunnbröd. Du har väl långfillingarna på?
Kram

Postat av: Persilja

Publicerad 2012-12-04 17:08:31

Ingen rast och ingen ro, bara gno och gno. Fast jag ids int. Släcker och tänker att dammråttorna är husdjur. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela