TyraTok

Livet är ett äventyr!

En vecka sedan beskedet...

Publicerad 2012-12-12 23:21:16 i Allmänt,

... sakta sjunker det in att ännu ett syskon är borta...
... idag är första dagen jag inte gråtit något alls... men dygnet är inte slut än i och för sej...
 
Lillebror, stackaren,  donar i Helsingfors med allt men har hjälp av Hannus vänner... har lite ågren att jag inte är där och hjälper till.   Att skura bort en massa blod så man själv kräks känns inte rättvist..
Dessutom känns det rent överjävligt att den första händelsen jag ska plita in i min nya fina almanacka inför nästa år förutom jobbhändelser är begravning av storebror den fjärde januari.
 
 
Imorgon far jag till Sätrabrunn med jobbet för en övernattning... något jag brukar se fram emot men nu skulle jag hellre vilja vara hemma under filten men det är inte en möjlighet och man tänker mindre när man aktiverar sej.

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2012-12-12 23:35:47

Så ledsamt för er som finns kvar..
Förstår att det måste kännas jobbigt och svårt att vara så pass långt ifrån, det är ju liksom inte bara att dra iväg..
Ha dé!/Kram

Postat av: paula i pörtet

Publicerad 2012-12-13 12:23:44

Jag tror det blir bra med en Sätravistelse mitt i all bedrövelse. Men jag förstår hur tungt det känns. Du kan dock vara säker på att familjen förstår att du inte kan åka iväg för att hjälpa till men att du i tanken är med dem
Kramen

Postat av: Selma

Publicerad 2012-12-15 09:10:38

Så sorgligt, stackars, stackars er.

Postat av: Britt

Publicerad 2012-12-15 18:09:27

Så fruktansvärt för dig att förlora en bror. Ta hand om dig.

Postat av: Mia

Publicerad 2012-12-16 00:22:09

Så tragiskt att förlora syskon efter syskon i så unga år. Jag känner mig utan ord efter att ha läst det här.

Var rädd om dig...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela