TyraTok

Livet är ett äventyr!

Två dagar...

Publicerad 2012-12-28 22:37:10 i Allmänt,

... på jobbet gick snabbt,  inte många samtal och knappt ett mail att fördriva tiden med.
Nu fyra lediga dagar igen... underbart!!
 
Julgranen barrar och åker nog ut i helgen med den spretiga kransen jag knåpade ihop före jul sitter kvar på dörren trots rejäl blåst mellan varven.
 
Stjärnor och annat får nog sitta kvar ett tag till för jag gillar att det lyser upp runt omkring mej.
Såg det här fina trädet under en kvällspromenad med Sherry.
 
 
Var lite orolig när det blev milt att snön skulle töa bort men nu är ordningen återställd och det är kallt igen.
 
Det slog mej idag på eftermiddagen att om en vecka är begravningen över... som jag gruvar mej för den och nyss ringde lillebror och berättade att det blir mycket folk... urk vad jobbigt.
Minns att jag sa i höstas att det här året har allt gått så bra... undrar vad som ska hända...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela