TyraTok

Livet är ett äventyr!

Den berömda...

Publicerad 2012-02-16 21:53:39 i Allmänt,

... latmasken slog till igen så Donken fick ett besök, ville testa jalapenjo-burgaren dom gör reklam för.
 Men orken och luften gick ur mej efter mötet vi hade på jobbet efter lunch...  den gick nog ur oss allihop som satt där och fick höra senaste nytt...

Åter igen är vår avdelning ute på djupt vatten... det finns makter i det stora gråa huset som inte gillar oss helt enkelt så återigen ska det byggas upp en parallell enhet som ska sköta vårt jobb.
Jävligt träligt vill jag påstå... inte för att jag direkt är orolig över att bli arbetslös men vi har just landat efter den förra vändan... FAN vad det ska bökas hela tiden.
Inte schysst att behandla medarbetare på detta viset så imorgon ringer vi fack och andra instanser... igen... suck!

Kommentarer

Postat av: Selma

Publicerad 2012-02-17 09:48:54

Jösses så jobbigt. Ibland behöver man faktiskt arbetsro också.

Postat av: E

Publicerad 2012-02-17 10:12:36

Trist! :0/

Postat av: Inga Magnusson

Publicerad 2012-02-17 19:26:38

Jag är ju världens trygghetsnarkoman, sånt där står jag bara inte ut med. Du har allt mitt medlidande.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

TT

TT - kort och gott!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela